Wednesday, November 23, 2005

 

spelen reloaded

popmakend

Een tijd geleden ben ik begonnen aan een nieuw project.
Het project komt voort uit een stuk dat ik eerder op súsaa's schreef:

laten we spelen!

en dan was jij een olifant en ik een beer,
of jij was een cowboy en ik een Indiaan
en dan gingen we praten over de toestanden in de wereld
en dan ging jij zeggen dat het allemaal best mee valt want er zijn toch nog cowboys
en dan zei ik dat dat wel zo is, mij is het slechter vergaan
en toen deden we net alsof er heel veel Indianen binnenkwamen
en dan deed jij verbaasd
en dan deden we alsof er nu meer Indianen dan cowboys op de wereld zijn
en dan ging jij verdrie....

NU BEN IK EEN VROUW VAN 27 EN JIJ WAS EEN MAN VAN 34
en dan deden we dat we elkaar al een jaar geleden hadden leren kennen
en dat we elkaar nu weer terug zagen
en dan deed jij alsof je me heel aardig vond en ging je steeds naar me toe komen
en dan deed ik niks om dat anders te maken
en dan stonden we daar in de hal
en dan zei ik of je een vriendin had
en dan zei jij nee, maar dan had je wel een kind
en dan zei jij dat je het gevoel had dat je me al jaren kent
en dan zei ik, ik ook
en dan gingen we trouwen
en dan was jij de vader en ik de moeder

Laten we doen alsof, omdat dat in het volwassen leven niet meer mag (ofwel van jezelf ofwel van je omgeving)


Naar aanleiding hiervan ben ik een livesized pop gaan maken (zonder mannelijke of vrouwelijke eigenschappen en een neutrale kleur). Want met wie moet je spelen als je alleen bent?

esthermetpop

Comments:
Beste, heb je enkele tips om deze pop de maken? Ik moet namelijk voor school zo'n pop maken en heb geen idee hoe ik hier aan moet beginnen! Deze pop leek me echt geschikt! Groeten, Lieze De Vos
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?